Питання введення посади асистента дитини з інвалідністю в штатні розклади навчальних закладів має надзвичайно важливе практичне значення для дітей з особливими потребами
До мене, як до народного депутата України та ініціатора створення Національної платформи “Україна дружня до аутизму” звернулася Громадська спілка ”Захисту прав осіб з розладами спектру аутизму” з ініціативою введення посади асистента дитини (тьютора, асистента дитини з інвалідністю) в штатні розклади навчальних закладів. Порушене питання має надзвичайно важливе практичне значення для дітей з особливими потребами, їх сімей та всього суспільства. Саме тому в максимально короткі терміни було організовано робочу зустріч представників Національної платформи “Україна дружня до аутизму” з міністром освіти і науки України Лілією Гриневич. На порядку денному стояло важливе питання: “Запровадження професії тьютора – асистента дитини з інвалідністю”.
У ході роботи, були розглянуті наступні питання:
Усі пропозиції були прийняті до уваги, зафіксовані у робочому порядку та взяті в роботу відповідальними фахівцями: генеральним директором Директорату інклюзивної та позашкільної освіти Ларисою Самсоновою, керівником Департаменту загальної середньої і дошкільної освіти Кононенко Юрієм Григоровичем, начальником відділу спеціальної освіти Тетяною Симоненко за дорученням міністра освіти і науки України Лілією Гриневич.
Наступна робоча зустріч відбудеться вже 12 квітня в Директораті інклюзивної і позашкільної освіти з представниками Національної платформи “Україна дружня до аутизму”. Спільними зусиллями можна зрушити з місця будь-яку справу. Я у цьому переконаний. Якщо перекладати відповідальність один на одного та чекати, що хтось зробить, бо то його обов’язок, то результат буде не скоро. Країну варто будувати разом. Нехай зміни не так відчутні одразу, але краплина за краплиною – наповнюють склянку.